piątek, 20 marca 2015

Rozdział 13

-Porozmawiajmy, jak człowiek z człowiekiem, jak ludzie.-Powiedział, a Ty wbiłaś tylko swój wzrok w kubek.- Nie możesz się wiecznie do mnie nie odzywać. Mieszkamy razem.- Poruszyłaś tylko ramionami. 
-Czy Ci się podoba czy nie będziemy musieli porozmawiać.- Znów wzruszyłaś tylko ramionami i dalej patrzyłaś w kubek.-Cholera dziewczyno. Nie możesz się tak wiecznie gniewać? 
-To dopiero 3 dzień....
-To tylko głupi zeszyt...Czytając go chciałem Ci pomóc.
-Nie rozśmieszaj mnie i zejdź mi z oczu! Jedź już na te cholerne zawody i nie wracaj aż do Falun! -Mruknęłaś i o kulach powoli weszłaś do "waszej'' sypialni. 
Nie wiedziałaś co zrobić, miałaś już dość tego zachowania, miałaś już dość tego sezonu, który dla Ciebie i tak był prawie skończony. Miałaś dosyć wszystkiego, a już na pewno tego kraju! 
Najchętniej zadzwoniłabyś do Toma i wsiadła w pierwszy lepszy samolot do Norwegii,albo poleciała do swoich braci szukać pocieszenia. Najpewniej u Mikołaja, bo Robert od razu powiedziałby, że tak czuł, że zawsze musisz zrobić coś nie tak. Niestety te wszystkie pomysły nie były tym.
Łzy po prostu zaczęły spływać po twoich licach. Bezwładnie, domagając się pomocy. Jakiejkolwiek. Skądkolwiek, byle jakiej, byleby w ogóle była. Twój oddech przyśpieszył i zaczęłaś łkać. Nie panowałaś już nad sobą, nie chciałaś. W pewnym sensie niosło to jakiś błogostan i sprawiało, że nie miałaś wrażenia, że jesteś maszynką do zarabiania pieniędzy, robotem do skakania, a wszystkie twoje zmysły przestały działać na rzecz podłych zdarzeń i ludzi amoralnych, którzy oblegali Cię z każdej strony gdy tylko mieli jakieś zapotrzebowanie.
Nagle poczułaś, że łóżko ugniata się pod jakimś ciężarem, słyszysz głośny oddech i czyjaś ręka obejmuję Cię od tyłu. Smukłe palce szatyna wędrują po Twojej dłoni i po jakimś czasie splatają się z Twoimi smukłymi paluszkami. Wyłaś, wyłaś w jego ramionach na dworze robiło się coraz ciemniej,a wy leżeliście bez słowa. On Cię głaskał, Ty płakałaś, ale jego dotyk Ci nie przeszkadzał. Liczyło się tylko, że jest. Ktoś niespodziewany, którego posądziłabyś najprędzej o zbesztanie Cię z błotem, leży przy Tobie i wysłuchuję Twojego szlochania. Tego wszystkiego, które eksplodowało w dużej części przez niego.
***
Obudziłaś się rano, przykryta kocem, obok Ciebie leżał nadal Schlierenzauer, który Ci się przyglądał.
-Już lepiej?-Jego pytanie odciągnęło Cię z innego wszechświata.
-Tak, przepraszam za wczoraj.
-Ja też przepraszam. To moja wina. Nie powinienem dotykać tego notatnika.
-Nie uderzyłeś się w głowę tej nocy?-Zapytałaś odgarniając jego grzywkę i szukając jakiegoś krwiaka.
-Przestań!-Zaśmiał się strącając moją rękę z czoła.
-Nie chciałem, żebyś przeze mnie cierpiała. Znaczy chciałem, żebyś miała nauczkę, wiedziała,że ze mną się nie zaczyna, ale trochę przesadziłem. Chyba już dość tych kłótni i nieporozumień, co? -Zapytał się.
Byłaś tak ogłupiona tym co usłyszałaś,że tylko pokiwałaś głową na tak. On tylko uśmiechnął się do Ciebie i wstał z łóżka.
-Zrobię nam śniadanie na nowy, dobry początek.
-Umm....Okay ja pójdę wziąć prysznic.
***
Jedliście w spokoju, co jakiś czas rozprawiając na tematy bez większego znaczenia, ale chyba pierwszy raz od Waszego poznania panowała między Wami miła atmosfera.
-Ile słodzisz? -Zapytał stawiając na stoliku kubki z kawą.
-1,5 łyżeczki.
-Wychodzisz gdzieś dzisiaj?-Zapytał słodząc mi wywar.
-Śmieszny jesteś...Przecież to Austria, nie mam tu znajomych i jestem  troszkę unieruchomiona.-Powiedziałam patrząc na nogę.
-Zapomniałem. Szkoda. Myślałem, że może przejdziemy się po Innsbrucku. Trochę bym Ci pokazał, poopowiadał, porozmawialibyśmy.  Poszli kupić coś do jedzenia, później może byśmy coś ugotowali.
-Jeżeli pomożesz mi troszeczkę na schodach to dam sobie radę.- Odpowiedziałaś.
-Czyli wychodzimy?
-Jasne. Daj mi 30 minut na ogarnięcie i możemy iść.
***
Gdy szliście już ulicą, a Gregor opowiadał Ci gdzie co jest zapytałaś się go:
-Kiedy wyjeżdżasz do Polski?
-Jutro w nocy. Coś się stało?-Zapytał patrząc na Ciebie.
-Nie. Tak po prostu. Czysta ciekawość.- Spojrzałaś się na niego, a on tylko się uśmiechnął.
Gdy wracaliście już do domu kupiliście składniki na spaghetti i sałatkę, po czym przy lekkiej pomocy Gregora dostałaś się z powrotem do jego mieszkania.
-Schliere,bo jak będę sama przez cały weekend i to nieuruchomiona to...
-Moja siostra będzie do Ciebie zaglądać i robić jakieś zakupy. Dzwoniłem do niej jak się ogarniałaś.
-Dzięki.- Uśmiechnęłaś się.- Trochę mi głupio, bo nie mam problemów na prostej drodze, ale schody są dla mnie nie do przejścia.
-Nie przejmuj się. Ona chętnie Cię pozna, jak wszyscy z mojej rodziny, ale dałem im na wstrzymanie.
-Czyli mnie nie poznają, bo wszystko wróci do normy po tym porodzie.-Zaśmiałaś się.
-Taaa. Raczej nie.-Powiedział idąc w stronę kuchni.-To co robimy coś do jedzenia? Uśmiech masz piękny, ale nim się nie najem, a strasznie kurczy mi się żołądek.
Przy wspólnym gotowaniu słuchaliście muzyki,  rozmawialiście, śmialiście się, mówiliście o swoich dziwnych przygodach z dzieciństwa,a potem zaczęliście jeść i wtedy pierwszy raz poczułaś z nim jakąś więź. Nie chciałaś,żeby wyjeżdżał z tego mieszkania,a został.
***
-To w sumie miłego konkursu w Polsce, pamiętaj masz być dobry,ale przed Tobą na podium ma być Stoch, więc pamiętaj drugie miejsce.-Zaśmiałam się.
-No okay, okay. Tym razem się zadowolę tym drugim, ale tylko dla tego, że to Polska i, że wyjątkowo mogę być za Stochem dla Ciebie.- Odpowiedział.
-Mam nadzieję, że nasze relacje będą takie same jak przyjedziesz i się nie pogorszą.
-Oczywiście, że nie, a teraz przepraszam, ale zaraz się spóźnię. Jutro od rana wpadnie do Ciebie Gloria. Cześć!-Powiedział łapiąc walizki.
 ____________________________________________________________
No hej! Trochę nad tym posiedziałam, przepraszam, że tak długo bez rozdziału, ale do końca kwietnia jestem zawalona! Serio! Więc moja aktywność na blogerze będzie taka jaka jest teraz -sporadyczna, rozdziały będą pojawiać się rzadko i będą krótkie, ale potem w maju postaram się ruszyć na całego i wynagrodzić Wam te męki.
Rozdział w miarę mi się podoba, ale to wy oceniajcie.!  Co sądzicie! Piszcie, bo komentarze na prawdę motywują i czytam każdy! Bo to właśnie one zmotywowały mnie, żeby coś wstawić.!
Jakby jeszcze któraś nie miała mnie dość to jestem TUTAJ rozdziały pojawiają się też nie za często, ale póki co częściej niż tu (pewnie potrwa to do końca marca potem nie będę miała czasu nawet się wysikać )Więc liczę na Wasze opinie, komentarze, co pasuję, co zmienić, uwagi. Wszystko przyjmę na moją marną imitację cycków ^^

20 komentarzy:

  1. No nie! Ja lubię jak oni się sprzeczają! Chociaż ta ich sielanka pewnie nie potrwa zbyt długo. Hmm taa ona i on a może ona i oni? Bo jest Tom, tak Tom Hilde. A ja mu szczerze kibicuję, ale mam nadzieję ze Gregor nie odpuści i będą oboje o nią walczyć. Takie coś było by ciekawe. I rozumiem to uczucie, ja też mam problem z dodawaniem rozdziałów. Nauczyciele w szkołach chyba nie wiedzą ze niektórzy oprócz Polskiego mają też blogi! Ahh uwielbiam to. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak jest Tom Hilde i Tom doskonale przypomni o sobie w następnym rozdziale także wiesz :3 I rusz się sama z opowiadaniami, bo nie mogę się doczekać co dalej u Fannemela i Schlieriego :)

      Usuń
  2. Tak, znam to. Ostatnie tygodnie miałam zawalone i kolejne też nie zapowiadają się na luźne. No ale to w końcu technikum.
    Nie skomentowałam ostatnich rozdziałów, ponieważ nie było internetu. I bardzo za to przepraszam. Teraz myślę, że wszystko będzie ok.
    No więc rozdział jak najbardziej w porządku. Poprzednie również. Podoba mi się to, że główni bohaterowie stali się dla siebie mili. Ale wydaje mi się, że dzieje się to zbyt szybko. Może to tylko moje wrażenie. Kto wie. Ciekawa jestem kiedy dojdzie do spotkania z Tomem. Bo raczej będzie musiało do niego dojść. A wtedy się namiesza.
    No to pozdrawiam i czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak masz racje zrobiłam to za szybko bo jestem w gorącej wodzie kąpana :) Nic się nie stało, że tamtych nie skomentowałaś ważne, że teraz jesteś:) Tom przypomni bardzo dobrze o sobie w następnym :)

      Usuń
  3. Ja również czekam na spotkanie z Tomem :) i mam nadzieję, ze coś między nimi będzie, bo prawie we wszystkich opowiadaniach, jakie czytałam jest on traktowany tylko jako przyjaciel, a przecież świetny z niego facet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tom bedzie w nastepnym rozdziale :)
      Tom jest swietnym facetem i sama nie moge sie pogodzic z tym,ze w wiekszosci blogow jest traktowany jak kumpel.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dzięki mnie nawet nie wiesz jak jedno słowo w komentarzu to dla mnie wiele :) I jak motywuje :)

      Usuń
  5. Jest lekko sielankowo, ale pewnie już niedługo ;) Schlieri trochę zabłysnął w moich oczach. Tak o nią dba... Będzie walczył, na pewno się szybko nie podda.
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz podobno nic nie trwa wiecznie :) Schlieri błyszczy zawsze :) Pytanie tylko dlaczego o nią dba.,,

      Usuń
  6. Czyżby ocieplenie relacji? Ciekawe na jak długo...
    Ja osobiście jestem za tym, by Aleks była z Tomem ^^ (nie wcale nie dlatego, że uwielbiam Norwegów, skąd :D)
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział :)
    Nikki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez uwielbiam Norki ale zobaczymy jak tu bedzie :)

      Usuń
  7. O jejku czekam na więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Doskonale rozumiem to ze nie masz czasu :/ Ja niby dopiero w 3 gimnazjum ale tez na nic nie mam czasu :(
    Rozdział jest niesamowity! To jak Schliri objął ją i leżeli bez słowa było cudowne! Mam nadzieję ze ich relacje sie nie zepsuja ale kto wie :)
    Mimo tego ze nie masz za bardzo czasu to wiedz ze wchodzę i codziennie sprawdzam czy nie ma nowego rozdziału ♥
    Życzę dużo weny i wiecej wolnego czasu!;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem dopiero w 3 gim także rozumiem Cię doskonale.
      Dzięki za miłe słowa :) Przepraszam,że tak zaniedbałam tego bloga, ale teraz już będzie lepiej :)

      Usuń
  9. Jezus Maria, co sie stalo Alex?! O.o Taka zmiana, wow... :)

    Dla mnie jest idealnie <3

    Komentarz krotki, bo czytam na lekcji :)

    Czekam na nastepny swietny rozdzial.

    Pozdrawiam serdecznie i zycze duzo weny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że wgl komentujesz ^^
      Zobaczycie co stanie się w następnym rozdziale to dopiero przedsmak ^^

      Usuń
  10. Kiedy nowy ?? :-D

    OdpowiedzUsuń