wtorek, 16 sierpnia 2016

Plany.

Mam planach tu wrócić. Jakoś niedługo i napisać te kilka rozdziałów do końca, bo chce zakończyć to opowiadanie :P mam nadzieje, ze ktoś tu jeszcze jest,  nie będę mówic co działo się w moim życiu, bo to nie jest miejsce na to, ale wreszcie stanęłam na nogi psychicznie i mam zamiar zrealizować wszystkie cele, a jakby ktoś stesknil się za moim pisaniem (w co wątpię ) to możecie mnie znaleźć na siatkarskich opowiadaniach na moim drugim koncie :D ANDERSON HOLT VETTORI PIANO oraz ANDERSON tu też wrócę i dokończe wszystko :D

2 komentarze:

  1. Czekam na Cb cały czas! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na ciebie już tak długo! Dobrze że wracasz,może pamiętasz jeszcze moje opowiadanie. Też zniknęłam na dłuższy czas z bloggera,a teraz postanowiłam wrócić. Więc wróćmy razem! Informuj mnie kochana na bieżąco o nowościach! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń